Dulce melancolie

Si uite cum se strecoara melancolia cu dulceata ei. :) Am descoperit cateva fotografii cu primele bijuterii facute de mine...si au dat navala amintirile: noptile nedormite inconjurata de dantele si lipici, balconul meu preferat, in care ma jucam la polizor la lumina lampii pana la 4 dimineata, privirea "prietenoasa" a vecinilor de a doua zi :) zilele ploioase dar "pline de soare" in care bateam caminele din Cluj ca sa-mi prezint minunatiile, entuziasmul sau mai bine zis euforia de dupa telefonul in care mi s-a propus sa imi expun pentru prima data bijuteriile intr-un magazin, dansul pe strada care a urmat acelui telefon si sampania si imbratisarile impartasite cu prietenii dragi.  <3

                 

0 comments:

Post a Comment

 

Contact

contact@mariafelea.ro

About